Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku mājas lapas izmantošanu un parādītu Jums visatbilstošākās reklāmas. Turpinot izmantot mūsu vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai, konfidencialitātes politikai un pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.

Labi Vairāk informācijas

Palīdzība

Sākt

Kur pieejams TVPlay Premium?

TVPlay Premium pakalpojumi pieejami portālā tvplaypremium.lv Lai tos izmantotu, nepieciešams reģistrēties. Lai TVPlay Premium lietotu viedierīcēs, pēc reģistrācijas nepieciešams lejupielādēt TVPlay Premium aplikāciju.

Kas nepieciešams, lai izmantotu TVPlay Premium?

Lai izmantotu TVPlay Premium, Jums ir nepieciešams dators vai viedierīce (viedtelefons vai planšete) un patstāvīgs interneta pieslēgums ar minimālo lejupielādes ātrumu 3,0Mbit/s datorā vai 0,5Mbit/s viedierīcē.

Kas ir TVPlay Premium?

Tiešsaistes video satura platforma TVPlay Premium piedāvā plašāko un interesantāko video saturu tiešsaistē Baltijā, kuru Jūs varat vērot jebkurā vietā, jebkurā laikā.

Mūsu klientiem mēs piedāvājam neierobežotu pieeju, lai noskatītos labākās fimas, seriālus, bērnu filmas, multfilmas, seriālus bērniem, kā arī dokumentālās filmas un, protams, sporta tiešraides no pasaules interesantākajiem sporta notikumiem.

Mēs sadarbojamies ar pasaulē pazīstamākajām filmu kompānijām un pasaulē zināmākajām filmu studijām.

TVPlay Premium ir pirmā lokalizētā tiešsaistes video platforma ar lielāko satura izvēli Baltijā. TVPlay Premium ir All Media Baltics sastāvā, kas Latvijā nodrošina darbību arī tādiem televīzijas kanāliem kā TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, 3+, radio Star FM, video portāliem TVPlay, ziņu un izklaides portālam Skaties.lv, maksas satelīttelevīzijai TVPlay Home un SmartAD.

Kāds saturs pieejams TVPlay Premium?

Filmas, seriāli, šovi, dokumentāli seriāli, raidījumi un sporta tiešraides

Uz kādām viedierīcēm iespējams izmantot TVPlay Premium?
TVPlay Premium iespējams izmantot uz jebkuras Android vai iOS viedierīces, ja tai ir sekojoša programmatūras versija vai jaunāka:
  • Android: 4.1+ (nav pieejamas visas funkcijas), sākot ar 4.4, pieejamas visas funkcijas
  • iOS: 8+
Kādas ir datora prasības, lai izmantotu TVPlay Premium?

Lai izmantotu TVPlay Premium datorā, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:

  • PC ar Windows Vista vai jaunāka programmatūra
  • MAC OS X 10.5.7+ vai jaunāka programmatūra

Kā arī jaunākās verijas interneta pārlūkprogrammām: Chrome, Explorer, Firefox.

 

Cik ātrs internets nepieciešams, lai izmantotu TVPlay Premium?

Lai izmantotu TVPlay Premium, nepieciešamais minimālais interneta ātrums ir:

  • 3,0 Mbit/s datorā
  • 0,5 Mbit/s viedierīcē
Kādu sporta saturu iespējams redzēt TVPlay Premium?

TVPlay Premium Jūs varat izbaudīt sporta pārraides no TVPlay Sport un līdz pat sešiem dažādiem tiešraižu kanāliem, ja vairāki sporta notikumi notiek vienlaicīgi.

Šosezon mēs jums piedāvājam:

Futbols:

  • UEFA Čempionu līga
  • UEFA Eiropas līga
  • UEFA Super kauss
  • Anglijas Premjerlīga
  • FA kauss (Anglija)
  • DFB Pokal (Vācija)

Hokejs:

  • Kontinentālo hokeja līga (KHL)

Basketbols:

  • Turkish Airlines Eirolīga
  • FIBA EČ un PČ

Motorsports:

  • Pasaules rallija čempionātu (WRC)
  • MotoGP

Vieglatlētika:

  • IAAF Dimanta līga

Riteņbraukšana:

  • UCI riteņbraukšanas sacensības

Bokss:

  • Labākos boksa mačus no visas Pasaules

Cits:

  • Apskatus un labākos momentus no dažādiem sporta sacensībām
Vai TVPlay Premium saturs ir pieejams ārpus Latvijas?

TVPlay Premium ir iespējams izmantot visās Eiropas Savienības un EEZ valstīs, apstiprinot savu rezidenci mūsu platformā. Uzzini vairāk šeit: seriali.tvplaypremium.lv/vasara

Ar kādām interneta pārlūkprogrammām iespējams lietot TVPlay Premium datorā?
Lai izmantotu TVPlay Premium savā datorā, nepieciešami sekojošie sistēmas iestatījumi: 
  • PC ar Windows Vista vai jaunāku OS programmatūra
  • MAC OS X 10.5.7.+ vai jaunāka OS programmatūra 
Un jaunākās versijas šādām interneta pārlūkprogrammām: Chrome, Internet Explorer, Firefox, Opera.
 
Precīzs pārlūku un operētājsistēmu saderības saraksts:
  Chrome Safari Firefox Opera* IE 9 IE 10 IE 11 Edge
WinXP
Win Vista
Win 7
Win 8
Win 8.1
Win 10
Mac OS X

*Ja tiek izmantota Opera interneta pārlūkprogramma, “Opera Turbo” funkcija ir jāizslēdz.

Konta iestatījumi

Kāpēc nepieciešams reģistrēties TVPlay Premium?

TVPlay Premium ir maksas pakalpojums, un bez reģistrēšanās nav iespējams izmantot bezmaksas skatīšanās periodu.

Kā reģistrēties TVPlay Premium?

Reģistrēties tvplaypremium.lv ir ļoti vienkārši - tas neaizņems vairāk par trim minūtēm. Nepieciešams atvērt tvplaypremium.lv savā interneta pārlūkā un sekot norādēm.

Kādi ir ieguvumi, reģistrējoties TVPlay Premium?

Pēc reģistrēšanās TVPlay Premium Jūs varēsiet izmantot visas platformas iespējas. Bez reģistrēšanās tās iespējams tikai apskatīt, bet ne izmantot.

Kā atjaunot paroli?

Paroli atjaunot var sadaļā "Aizmirsāt paroli?", kurā jāievada e-pasts, ar kuru notikusi reģistrācija tvplaypremium.lv. Uz šo e-pasta adresi tiks nosūtīta instrukcija, kā atjaunot paroli.

Kā rīkoties, ja nestrādā lietotājvārds un parole?

Ja lietotājvārds un parole nestrādā:

  • Pārbaudiet, vai ierīcei vai datoram ir interneta savienojums. Ja nav, pieslēdziet ierīci internetam. Ja interneta savienojums ir, tad 
  • Atjaunojiet savu paroli (skatīt instrukciju pie iepriekšējā jautājuma). Ja neizdodas atjaunot paroli un ieiet sistēmā, tad 
  • Sazinieties ar TVPlay Premium klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni 8822, lai pārliecinātos, ka jūsu konts ir aktīvs.
Kā pārtraukt abonementu?

TVPlay Premium abonementu iespējams pārtraukt sadaļā "Mans konts", izvēloties "Abonements" un "Atcel Jūsu abonementu". Ja būs veikta priekšapmaksa, konts būs aktīvs līdz apmaksātā perioda beigām.

Vai ir vecuma ierobežojumi, lai reģistrētos TVPlay Premium?

Lai reģistrētos TVPlay Premium, jābūt vismaz 18 gadu vecam.

Kādā kvalitātē ir pieejamais video saturs TVPlay Premium?

Filmu, raidījumu un seriālu kvalitāte atkarīga no diviem faktoriem:

  1. Interneta pieslēguma ātrums - ja interneta ātrums ir zems, automātiski tiek samazināta raidāmā video kvalitāte
  2. Konkrētā satura kvalitāte

Sporta saturs atkarīgs no diviem faktoriem:

  1. Interneta pieslēguma ātrums - ja interneta ātrums ir zems, automātiski tiek samazināta raidāmā video kvalitāte
  2. Kvalitāte, kādā konkrētā tiešraide ir pieejama konkrētajā lineārajā kanālā
Kontaktinformācija

Ar mums var sazināties:

  • pa e-pastu premium@tvplay.lv
  • zvanot pa tālruni 8822 Katru dienu no 12:00 – 21:00
  • čatā katras lapas apakšējā labajā stūrī

Pakalpojuma sniedzējs:

ĀKF “AS TV Play Baltics Latvijas filiāle”​

PVN Reģ. Nr. LV40103238282

Adrese: Dzelzavas iela 120g, Rīga, LV-1021

 

Rēķini un abonements

Kas ir Ģimenes paka? Kāpēc man to vajadzētu?

Ģimenes paka ir abonementa paka ar visplašākajām funkcijām - filmu, raidījumu, šovu un sporta tiešraižu apvienojums jebkurai skatītāja gaumei gan uz jūsu datora, gan viedierīcēm.

No sporta satura Ģimenes pakas ietvaros iespējams izbaudīt televīzijas kanāla TVPlay Sports pārraides un līdz pat sešiem dažādiem tiešraižu kanāliem, ja vairāki sporta notikumi notiek vienlaicīgi.

Šosezon TVPlay Premium piedāvā:

Futbols:      

  • UEFA Čempionu līga

  • UEFA Eiropas līga

  • UEFA Superkauss

  • Anglijas Premjerlīga

  • FA kauss (Anglija)

  • DFB Pokal (Vācija)

Hokejs:

  • Kontinentālā hokeja līga (KHL)

Basketbols:

  • Turkish Airlines Eirolīga

  • Baltijas basketbola līga (BBL)

Motorsports:

  • MotoGP

Vieglatlētika:

  • IAAF Dimanta līga

Riteņbraukšana:

  • UCI riteņbraukšanas sacensības

Bokss: ·        

  • Labākie boksa mači no visas pasaules

Cits:

  • Apskati un labākie momenti no dažādām sporta sacensībām

Cik maksāĢimenes pakas abonements?

TVPlay Premium Sports abonementa maksa ir 9,99 EUR mēnesī, kas ir tikai par 3,00 EUR mēnesī vairāk nekā Izklaides pakas abonements

Kā abonēt Ģimenes paku?

Ja Jūs jau esat TVPlay Premium abonents, Jums ir nepieciešams zem "Mans konts" sadaļas "Abonements" izvēlēties "Nomainīt abonementu" un pēc tam nospiest pogu "Izvēlēties Ģimenes paku". Ja jūs vēl neesat TVPlay Premium abonents, Jums vispirms ir jāreģistējās tvplaypremium.lv un pēc tam jāizvēlas abonēt "Ģimenes paku".

Cik daudz iekārtas iespējams reģistrēt TVPlay Premium kontā?

TVPlay Premium kontā iespējams reģistrēt līdz piecām ierīcēm, bet vienlaicīgi izmantot var divas no tām.

Ko nozīmē ierīču reģistrācija un kāds no tās ieguvums?

Reģistrējot ierīces, iespējams noteikt konkrētas ierīces, kurām ļaut izmantot TVplay Premium un kurām nē.

Vai tiek atgriezta samaksātā naudā, ja abonements tiek pārtraukts?

TVPlay Premium ir priekšapmaksas pakalpojums, tāpēc jau samaksātā nauda netiks atgriezta. Lietotāja konts būs aktīvs līdz samaksātā perioda beigām.

Kā pārtraukt abonementu?

TVPlay Premium abonementu iespējams pārtraukt sadaļā "Mans konts", izvēloties "Abonēšana" un "Atcelt jūsu abonentu". Ja būs veikta priekšapmaksa, konts būs aktīvs līdz apmaksātā perioda beigām.

Kā samaksāt par TVPlay Premium abonementu?

Par TVPlay Premium  abonementu var veikt apmaksu, izmantojot maksājumu karti, kura ir reģistrēta drošu pirkumu veikšanai internetā, vai izmantojot Pay Pal maksāšanas sistēmu.

Ar maksājumu karti Jūs varat veikt apmaksu tikai gadījumā, ja Jūsu maksājumu karte atbilst kredītkartes prasībām (kartes otrā pusē ir CVV/CVC/CID numurs) un tā ir reģistrēta pirkumu veikšanai internetā. Aktivizēt iepirkšanās iespēju internetā Jūs varat savā internetbankā vai sazinoties ar savas bankas klientu apkalpošanas dienestu.

American Express maksājumu kartes pašlaik nevar izmantot Viaplay pakalpojumu apmaksai.

Ja vēlaties aktivizēt drošas iepirkšanās iespēju internetā, lūdzu, apmeklējiet savas bankas mājas lapas attiecīgās saites:

Ko nozīmē atkārtotais maksājums?

Tas nozīmē, ka jums ir tikai vienu reizi jāveic maksājums un pēc 30 dienu termiņa beigām nākošais maksājums jau notiks automātiski. Apmaksu jūs varat atcelt "Mans konts" sadaļā "Abonements".

Vai es varu izmantot TVPlay Premium ārzemēs?

TVPlay Premium ir iespējams izmantot gan Baltijas valstīs, gan arī citās Eiropas Savienības un EEZ valstīt, apstiprinot rezidenci mūsu platformā. Uzzini vairāk šeit: seriali.tvplaypremium.lv/vasara

Vai iespējams veikt maksājumus, izmantojot telefonu?

Jā, TVPlay Premium pakalpojumus iespējams apmaksāt, izmantojot telefonu. Lai to izdarītu, nepieciešams lejuplādēt TVPlay Premium aplikāciju. Pie iestatījumiem jāizvēlas "Abonements" un jāseko tālākajām instrukcijām. Pēc pirmā apmaksas termiņa beigām, nākošais maksājums notiks automātiski  (skatīt punktu par apmaksas veikšanu).

Vai iespējams apmaksāt pakalpojumu ar savu bankas karti?

Jā, TVPlay Premium pakalpojumus var apmaksāt, izmantojot MasterCard un Visa norēķinu kartes. Ja maksājums netiek apstiprināts, nepieciešams sazināties ar banku, kura izsniegusi maksājuma karti.

TVPlay Premium apmaksa, ko veicu, nav notikusi. Kāpēc tā?

Kad Jūs sākāt abonēt TVPlay Premium, bija nepieciešams norādīt maksājumu kartes vai PayPal datus, lai katru mēnesi varētu notikt atkārtotais maksājumus, un Jūs varētu izmantot TVPlay Premium bez pārtraukumiem.

TVPlay Premium platforma trīs reizes mēģina saņemt apmaksu no Jūsu norādītā maksājumu veida, un nosūta Jums informāciju uz e-pastu, ja maksājums bijis neveiksmīgs.

Šeit Jūs varat atrast populārākos iemeslus, kāpēc maksājums varētu nenotikt:

  • Jūsu kontā nav bijis pietiekoši daudz naudas līdzekļu;

  • ar Jūsu karti nevar veikt maksājumus internetā. Šo iespēju Jūs varat aktivizēt savā internetbankā:

    • https://ib.swedbank.lv/private/d2d/cards/bankCards/3dSecure?language=LAT http://www.seb.lv/e-pakalpojumi/norekini-interneta/drosi-pirkumi-interneta

    • https://www.citadele.lv/lv/atbalsts/drosi-pirkumi-interneta/

    • http://www.nordea.lv/Priv%C4%81tperson%C4%81m/Ikdienas+pakalpojumi/Maks%C4%81jumu+kartes/Kartes+dro%C5%A1%C4%ABba/1627042.html

Ja visi trīs maksājuma iekasēšanas mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, Jūs vairs nevarēsiet skatīties TVPlay Premium, taču visi Jūsu iestatījumi, tajā skaitā skatītās un nepabeigtās filmas/seriālu sērijas paliks saglabātas Jūsu TVPlay Premium kontā.

Ja Jūs esat TVPlay Home vai TELE2 klients, Jūs varat abonēt TVPlay Premium pie mūsu sadarbības partneriem. Tādā gadījumā Jums vairs nebūs nepieciešams norādīt savas maksājumu kartes vai PayPal konta datus, jo Jūs saņemsiet ikmēneša rēķinu.

 

Iespējas

Vai iespējams skatīties TVPlay Premium saturu uz viedierīcēm vai televizora?

Jā, TVPlay Premium iespējams izmantot uz viedierīcēm, taču televizorā TVPlay Premium pakalpojumu izmantot iespējams vienīgi tad, ja ir pieejama Chromecast (Google Cast) iekārta, ar kuras palīdzību saturu no viedierīces var pārraidīt uz televizoru.

Uz kādām viedierīcēm iespējams skatīties TVPlay Premium?

TVPlay Premium ir pieejams uz visām Android un iOS operētājsistēmām ar jaunāko programmatūru (skatīties sadaļu "Sākt").

Kur iespējams lejupielādēt TVPlay Premium aplikāciju lietošanai iPhone vai iPad ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai iPad and iPhone ierīcēs iespējams lejupielādēt App Store aplikāciju veikalā, ievadot meklētājā TVPlay Premium LV

Kur iespējams lejupielādēt TVPlay Premium aplikāciju lietošanai Android ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai Android ierīcēs iespējamst lejupielādēt aplikāciju veikalā (Play veikals), ievadot meklētājā TVPlay Premium LV.

 

Iespējas

Vai iespējams skatīties TVPlay Premium saturu uz viedierīcēm vai televizora?

Jā, TVPlay Premium iespējams izmantot uz viedierīcēm, taču televizorā TVPlay Premium pakalpojumu izmantot iespējams vienīgi tad, ja ir pieejama Chromecast (Google Cast) iekārta, ar kuras palīdzību saturu no viedierīces var pārraidīt uz televizoru.

Uz kādām viedierīcēm iespējams skatīties TVPlay Premium?

TVPlay Premium  ir pieejams uz visām Android un iOS operētājsistēmām ar jaunāko programmatūru (skatīties sadaļu "Sākt").

Kur iespējams lejupielādēt TVPlay Premium aplikāciju lietošanai iPhone vai iPad ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai iPad and iPhone ierīcēs iespējams lejupielādēt App Store aplikāciju veikalā, ievadot meklētājā TVPlay Premium  LV

Kur iespējams lejupielādēt TVPlay Premium aplikāciju lietošanai Android ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai Android ierīcēs iespējamst lejupielādēt aplikāciju veikalā (Play veikals), ievadot meklētājā TVPlay Premium LV.

Problēmu novēršana

Kā pārliecināties, ka ar konkrēto datoru iespējams izmantot TVPlay Premium?

Lai pārliecinātos, ka aprīkojums ir derīgs TVPlay Premium lietošanai, aplūkojiet sadaļu "Sākt lietot Viaplay". Ja Jūsu aprīkojums neatbilst prasībām, iespējams, Jūs TVPlay Premium varēsiet lietot, bet visas tā funkcijas var nebūt pieejamas.

Lai pārbaudītu vai Jūsu dators atbilst prasībām TVPlay Premium lietošanai, Jūs varat izmantot testu, kas atrodas TVPlay Premium galvenās lapas pašā apakšā zem sadaļas "Informācija".

Programmatūras nepieciešamība

Lai nodrošinātu TVPlay Premium darbību visaugstākajā kvalitātē, nepieciešams pārliecināties, vai ierīcei ir jaunākā programmatūra (datoram tas attiecas arī uz interneta pārlūkprogrammas jaunāko programmatūras versiju).

Kāds interneta pieslēgums nepieciešams, lai bez problēmām skatītos TVPlay Premium uz datora?

Lai būtu drošs, ka TVPlay Premium uz Jūsu datora strādās un video Jūs varēsiet skatīties bez aizķeršanās, Jums ir nepieciešams stabils interneta pieslēgums, ko spēj nodoršināt vai nu standara kabeļinterneta pieslēgums vai arī mobilā interneta pieslēgums ar rūteri, kuram ir 3G/4G nodrošinājums.

Interneta pieslēgums ir ātrs, tomēr TVPlay Premium video raustās. Kas varētu būt par problēmu?

Nepieciešams pārliecināties, vai ierīcēm ir jaunākā programmatūra un vai tās atbilst visām tehniskajām prasībām, lai izmantotu TVPlay Premium pakalpojumu. 

Kā nomainīt video kvalitāti?

Pēc noklusējuma video kvalitāte ir iestatīta automātiski, un tā tiek pieskaņota interneta pieslēguma ātrumam. Lai iestatītu to manuāli, viedierīces iestatījumos jāizvēlas kvalitātes līmenis (augsts, vidējs vai zems), vai arī katram konkrētajam video atskaņošanas ierīces ekrāna labajā apakšējā stūrī uzspiežot uz zobratiņa un izvēloties, kādu video kvalitāti vēlaties.

Vai iespējams skatīties TVPlay Premium saturu, izmatojot 2G/GPRS?

Diemžēl 2G jeb GPRS interneta ātrums nav pietiekams, lai izmantotu TVPlay Premium. Nepieciešams vismaz 3G mobilā interneta ātrums.

Kā skatīties video HD kvalitātē?

TVPlay Premium saturs netiek iedalīts HD kvalitātē vai standarta kvalitātē. Līdz ar to nav iespējams izvēlēties atsevišķi tikai HD kvalitāti, taču liela daļa TVPlay Premium satura jau ir HD kvalitātē, un to iespējams redzēt pēc attēla kvalitātes ekrānā.

Mēģinot skatīties TVPlay Premium saturu, parādās ziņojums, ka es neatrodos Latvijā, tomēr es atrodos. Kā rīkoties šādā situācijā?

Tas nozīmē, ka interneta pakalpojumu sniedzējs nenodrošina Latvijas IP adresi. Lūdzu, sazinieties ar savu interneta pakalpojuma sniedzēju, lai iegūtu Latvijas IP adresi.

Kā rīkoties, ja skatīšanās laikā pazūd interneta savienojums?

Tiklīdz interneta savienojums atjaunosies, būs iespējams turpināt skatīties iesākto video.

Kāpēc es nevaru redzēt visu saturu?

Iespējams, ka jūsu abonementa veids nenodrošina visa satura pieejamību.

Kāpēc saturs nav pieejams latviešu valodā?

Lielai daļai no TVPlay Premium piedāvātā satura ir latviešu valodas tulkojuma nodrošinājums. Pārējam saturam ir pieejami subtitri latviešu valodā.

Kāpēc es nevaru nomainīt video valodu?

Ja kādam no TVPlay Premium satura materiālam nav iespējams nomainīt valodu uz latviešu, tad šim saturam latviešu valoda nav pieejama. Lai pārliecinātos, ka nepieciešamā valoda tiešām nav pieejama, izejiet no aplikācijas un ieejiet tajā vēlreiz, vai, ja izmantojat datoru, pārstartējiet TVPlay Premium mājas lapu.

Kāpēc TVPlay Premium nestrādā uz manas viedierīces?
Ja TVPlay Premium nestrādā uz viedierīces, iespējams:
· Viedierīce neatbilst tehniskajām prasībām, lai izmantotu TVPlay Premium
· Mobilā interneta pieslēguma ātrums nav pietiekams, lai izmantotu TVPlay Premium, vai arī mobilais internets nav pieejams
· Viedierīce nav pievienota TVPlay Premium kontam. Pārbaudiet to TVPlay Premium sadaļā "Mans konts"
Kāpēc saturam nav pieejama HD kvalitāte?

Tas nozīmē, ka konkrētais saturs HD kvalitātē nav pieejams.

Kāpēc es nevaru nomainīt subtitru valodu?

Ja saturs ir latviešu valodā, tad parasti tam nav pieejami subtitri. Lai pārliecinātosi, ka subtitri tiešām nav pieejami, izejiet no aplikācijas un ieejiet tajā no jauna, vai, ja izmantojat datoru, tad pārstartējiet TVPlay Premium mājas lapu.

Kāpēc es nevaru skatīties filmas, bet varu skatīties vietējos seriālus savā Google Chrome pārlūkā?

Ja nevarat skatīties filmas, bet varat skatīties vietējos seriālus, iespējams, darbojas DRM jeb kopēšanas aizsardzība, kas tiek izmantota, lai aizsargātu internetā esošo video saturu pret nelegālu tā kopēšanu.

Lai atrisinātu šo problēmu:

  1. Izvēlieties saturu, kuru nevarējāt skatīties, un nospiediet pogu "Atskaņot". Uzgaidiet apmēram divas minūtes, pēc tam pārstartējiet šo lapu. 
  2. Ja problēma joprojām pastāv, vaina ir Google Chrome pārlūkā.
    1. Lai varētu tikt atskaņots no kopēšanas aizsargāts saturs, Google Chrome pārlūkā nepieciešama komponente Widevine Content Decryption Module. Tā parasti tiek instalēta automātiski, kad šāds saturs tiek atskaņots pirmo reizi, un instalāciju nav nepieciešams apstiprināt. Instalācijas laiks ir aptuveni divas minūtes, un pats instalācijas process nav redzams. Pēc instalācijas pabeigšanas pārstartējiet TVPlay Premium lapu un izbaudiet TVPlay Premium saturu.
    2. Widevine Content Decryption Module komponentes statusu iespējams redzēt šajā Google Chrome lapā Chrome://components
    3. Ja versijas numurs ir 0.0.0.0., tad komponente nav instalēta. Tiklīdz mēģināsiet sākt skatīties video, Jūs varēsiet redzēt Chrome://components, ka tā tiek lejupielādēta un instalēta. Tiklīdz instalācija būs pabeigta, 0.0.0.0. vietā parādīsies instalētās komponentes versijas numurs. Ja komponente automātiski netiek lejupielādēta, Jums ir jānospiež poga "Check for updates".
TVPlay Premium apmaksa, ko veicu, nav notikusi. Kāpēc tā?

Kad Jūs sākāt abonēt TVPlay Premium, bija nepieciešams norādīt maksājumu kartes vai PayPal datus, lai katru mēnesi varētu notikt atkārtotais maksājumus, un Jūs varētu izmantot TVPlay Premium bez pārtraukumiem.

TVPlay Premium platforma trīs reizes mēģina saņemt apmaksu no Jūsu norādītā maksājumu veida, un nosūta Jums informāciju uz e-pastu, ja maksājums bijis neveiksmīgs.

Šeit Jūs varat atrast populārākos iemeslus, kāpēc maksājums varētu nenotikt:

Ja visi trīs maksājuma iekasēšanas mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, Jūs vairs nevarēsiet skatīties TVPlay Premium, taču visi Jūsu iestatījumi, tajā skaitā skatītās un nepabeigtās filmas/seriālu sērijas paliks saglabātas Jūsu TVPlay Premium kontā.

Ja Jūs esat Viasat vai TELE2 klients, Jūs varat abonēt TVPlay Premium pie mūsu sadarbības partneriem. Tādā gadījumā Jums vairs nebūs nepieciešams norādīt savas maksājumu kartes vai PayPal konta datus, jo Jūs saņemsiet ikmēneša rēķinu.